کاربرد جرثقیل سقفی کارگاهی

۲ بازديد

 

جرثقیل های کارگاهی برای حمل و جابجایی بارهای سبک تا سنگین در محیط‌های صنعتی، ساختمانی و کارگاهی استفاده می شوند. به طور کلی، جرثقیل های کارگاهی برای انجام کارهای زیر به کار برده می شوند:

  1. حمل و جابجایی مواد سنگین: بارهای سنگینی مانند قطعات فلزی، بلوک های سیمانی و بتنی، تجهیزات سنگین، لوله‌های گاز و آب و …
  2. رفع نقص در تاسیسات: جرثقیل های کارگاهی برای رفع نقص در تاسیسات ساختمانی استفاده می شوند، این شامل جابجایی تجهیزات سنگینی مانند دستگاه‌های تهویه، سیستم‌های گرمایشی، سیستم‌های الکتریکی و … می شود.
  3. پروژه های ساختمانی: جرثقیل های کارگاهی در پروژه های ساختمانی برای حمل و جابجایی مواد ساختمانی نظیر بلوک، آجر، سیمان، فولاد، کفپوش، سقف و …به کار برده می شود.
  4. تعمیرات و نگهداری: در تعمیرات و نگهداری تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی و ساختمانی معمولاً برای جابجایی و بارگیری از جرثقیل های کارگاهی استفاده می شود.
  5. بارگیری و تخلیه کامیون‌ها: به دلیل قابلیت بالای بارگیری و تخلیه، جرثقیل های کارگاهی عموماً برای بارگیری و تخلیه کامیون‌ها در محیط های صنعتی و ساختمانی استفاده می شوند.

بیشتر بدانید: موتور ترمز دار جرثقیل

قیمت جرثقیل سقفی کارگاهی:

قیمت جرثقیل های سقفی کارگاهی بر اساس متغیرهای مختلفی تعیین می‌شود. برخی از عواملی که در تعیین قیمت تأثیر دارند عبارتند از:

  •  ظرفیت جرثقیل: بیشترین وزنی که جرثقیل می‌تواند حمل کند یکی از مهمترین مشخصات جرثقیل است.
  • ارتفاعی که جرثقیل باید بار را به آن ارتفاع بلند کند: بلندتر شدن بار باعث می شود که نیروی بیشتری بر روی جرثقیل وارد شود و در نتیجه هزینه بیشتری صرف ساخت جرثقیل می شود.
  • نوع و سایز جرثقیل: جرثقیل های سقفی کارگاهی مختلفی با قابلیت ها و اندازه های متفاوت برای مصارف مختلف وجود دارند و قیمت هر کدام بسته به نوع و اندازه آن متفاوت است.
  •  تکنولوژی و کیفیت ساخت: جرثقیل هایی با کیفیت بالاتر و تکنولوژی پیشرفته‌تر قیمت بیشتری دارند.

این عوامل و سایر متغیرهای دیگر، بسته به شرایط بازار، به صورت متفاوتی تأثیرگذارند و در نهایت قیمت جرثقیل را تعیین می‌کنند.

بیشتربدانید: 

کلام آخر

برای انتخاب یک جرثقیل مناسب با ویژگی های مربوط به کاربرد آن فاکتورهای زیادی  وجود دارد، که می توان  در نظر گرفت به همین دلیل بهترین کار مشاوره و راهنمایی گرفتن از افراد متخصص در این حوزه است که می تواند کار شما را برای انتخاب جرثقیل سقفی مناسب برای کارگاه تان  راحت تر کند.

مشاوران ما در شرکت سازنده جرثقیل سقفی زینان با چندین سال سابقه در ارائه و واردات انواع جرثقیل های سقفی با  ارائه اطلاعات مهمی که به شما در انتخاب درست جرثقیل سقفی کارگاهی و جرثقیل برقی کارگاهی کمک می‌ کند، این فرآیند را کمی آسان‌ تر کرده و شما را در انتخاب درست مطمئن میکند.

بهتر است بدانید: جرثقیل سقفی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.