مراحل اصلی ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی

۵ بازديد

 

بازدید از محل پروژه

با توجه به درخواست پیمانکار پروژه در مرحله اول پروژه کارشناسان مجموعه به محل نصب اعزام شده و بررسی ها و تحقیقات لازم جهت ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی را انجام داده و اندازه برداری ها  از پروژه را انجام می دهند و شروع به تحلیل سازه کرده و مقاومت آن را بررسی می کنند در صورت نیاز مهندسان موارد مهم مورد نظر را به صورت گزارش کتبی به پیمانکار ارائه کرده پس از انجام اصلاحات مورد نظر پروژه را تحویل گرفته و شروع به فرایند طراحی و آماده سازی نقشه اولیه برای ساخت این جرثقیل ها می کنند.

بهتر بدانید: خرید قطعات یدکی جرثقیل

نقشه برداری و کشیدن طرح اولیه

پس از آماده سازی اولیه سالن پروژه فرایند طراحی نیز همزمان با هم تکمیل شده و در کنار آن سالن تولید آماده می شود که پس از ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی جرثقیل شما رو به دهانه مورد نظر طراحی کند.

نظارت بر ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی

ساخت این جرثقیل ها، با توجه به نیاز و تناژ دلخواه شما به صورت تک پل و یا دو پل ارائه می شوند و فرایند ساخت این سازه ها با توجه به دهانه و طول مسیر مورد نیاز، متغیر از یک هفته تا چند هفته می باشد. در ساخت این جرثقیل ها، پل های جرثقیل به صورت همزمان با کلگی های جرثقیل آماده شده و مورد بازرسی مهندسان قرار می گیرند همچنین مشتریان می توانند از تمامی مراحل ساخت بازدید کرده و در جریان تمامی کارهای آماده سازی و ساخت باشند و روند تولید و ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی را بازرسی کنند. طبق نقشه کشیده شده در مرحله اولیه، بازرسی ها جوش و کیفیت آن توسط واحد QC (کنترل کیفیت) مورد بررسی لازم قرار می گیرد.

گرفتن استانداردهای لازم برای ساخت پل

استاندارد های مورد نیاز برای ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی: FEM و CMAA و DIN و ASME و AWS – کلاس کاری استاندارد FEM – حرکت عرضی و طولی دو سرعته با قابلیت تنظیم از صفر تا صد در صد سرعت ماکزیمم و مجهز به Frequency Inverter و سیستم Stepless همراه با ترمز های فرکانسی از طریق کنترل فرکانس تبدیل به صفر مقطع هوشمند به هنگام میزان حمل بار اضافی – جوش براساس WPS تحت آزمایش NDT – بر اساس درخواست، می تواند به سیستم وقایع نگار الکترونیکی مانیتوری مجهز شود و استاندارد های مورد نیاز دیگر که هر کدام به تنهایی مورد بررسی قرار می گیرند.

همچنین بخوانید: خط برق رسانی جرثقیل

مونتاژ و نصب جرثقیل های سقفی کارگاهی

پس از آماده سازی تمامی قطعات فرایند مونتاژ، تمامی قطعات به یکدیگر متصل شده و شکل جرثقیل به صورت کامل می شود در این مرحله تمامی قطعاتی که می توان نصب کرد را بر روی پل های جرثقیل سقفی به هم دیگر متصل می کنیم و قطعاتی که باید در محل پروژه نیز نصب شوند را آماده و سپس برای حمل محموله اولیه جرثقیل قبل از آماده سازی ابتدایی توسط کارشناسان بعضی از تست های مکانیکال و الکتریکال  انجام شده و چک لیست خود را به واحد های فنی ارائه می دهند در صورت تایید نهایی موارد ذکر شده، واحد فنی و کنترل کیفیت فرایند حمل محموله صورت می گیرد.

حمل و نصب جرثقیل سقفی کارگاهی

پس از انجام تمامی فرایند مونتاژ و رنگ آمیزی در مرحله آخر ساخت جرثقیل سقفی کارگاهی، جرثقیل از کارگاه به همراه بالابر و متعلقات آن آماده حمل می شود و به درب کارگاه یا کارخانه شما حمل می شوند.

جرثقیل سقفی کارگاهی نیز به صورت موقت نصب شده و سپس کارشناس مکانیک و برق تست های اولیه لازم را انجام داده و سپس جرثقیل آماده انجام تست داینامیک و استاتیک می شود و در صورت زمان تحویل دائم، جرثقیل سقفی تکمیل شده و وارد دوران خدمات گارانتی و پس از شرکت زینان قرار داده می شود.

بیشتر بدانید: جرثقیل سقفی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.